laupäev, 9. november 2013

Essee

Haa. Sain ka oma esimese essee valmis . Täiega uhke olen. Aga põen ka kas sobis. Õpetaja on üli range ja see on mu esimene essee inglise keeles siin ülikoolis. Ja no see on selline aine ka kus asjad ei ole alati niii reegli pärased.

Essee kirjutasin siis Visual Studies tundi ja kirjutasin maali  Seaport with the Embarkation of Saint Ursula koha. Seletasin pikalt ja laialt tehnika kohta mida maail kasutatud on ja värvide kohta ja mida see maal sümboliseerib. Oh palun tehke niiiiii et ma läbi saan. Tegin seda pool ööd ja terve päeva. Laenutasin huvitavaid raamatuid ka, et aru saada mida ma üldse teen. Päris põnev oli ja nüüd ma tean maagilisi maalide ja fotode saladusi  (:
Igatahes, esseed ei vii me otse õpetaja kätte vaid need tuleb viia eraldi kohta ja antud on kella aeg, et mis kellaks tuleb töö ära esitada. Kõigepealt oli aga vaja ju töö välja printida. Vantsisin siis raamatukokku, et seal printerit kasutada. Raamatukogu on hiigelsuur,4 korrust ja igal korrusel on veel kaks suuuurt suuurt saali. Ja nendes saalides on palju raamatuid ja arvuteid. Ja ma pole elusees näinud, et üks raamatukogu nii ülerahvastatud on. Otsisime siis Sirliga kohta kus printida, ja pidime ootama mingi 15 minutit ennem kui saime löögile. Printeriga on nii, et logid kõigepealt oma kasutajaga sisse, siis paned faili printima, lähed pritneri juurde - valid kas prindid või teed koopiat, siis skännid oma õpilaskaardi sisse, siis valid mida prindid ja siis kinnitad ja siiis alles see asjandus prindib. Siiiiiiiis tuli ju minna otsida ülesse koht kuhu töö viia tuleb. See on Student Office mis on täiesti teises hoones. Seal tuleb ära täita mingi ankeet - mis töö, kellele, miks, kuidas tegid ja veel igasuguseid küsimusi. Ja siiiiis tuleb välja printida järgmine ankeet kus on mingi kood peal. Ja seal kohas ei töötanud printer, nii et ma pidin helistama IT osakonda ja siis järgmisesse kohta printima minna. Ja kõik see võttis aega kaks tundi. Et esitada ära üks töö. Lahe..
Esmaspäevaks järgmine essee vaja teha + porfoolio. Nädalavahetus tuleb väga tegus. Teisipäeval on prantusekeele a1 kuulamise test..

Sirli läks Walesi ekskursioonile. Eks kuuleb tema kogemusest homme... :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar