pühapäev, 31. august 2014

Alton Towers

Kolmapäeva õhtul kirjutab Tom mulle suure õhinaga "Carmen, sa tuled neljapäeva õhtul minu juurde, sest reedeks on mul sulle üllatus plaanitud." Ma sellepeale ei oska midagi öelda peale "okei..." Neljapäeval õhtuk kell viis hakkan rongi peale liikuma ning pool üheksa olen väikeses külas nimega Malvern Link. See asub "mäekeste" vahel pisikeses orus . Kõrgeim mägi, mis mulle ka silmapaistab on 425m kõrgune ning meenutab mulle millegi pärast Saksamaa väikest mäge, mille Sirliga kunagi vallutasime. Tom juba ootab mind rongijaamas ning liigume edasi tema vanaisa auto poole, kus autouks ei taha kuidagi mulle avada. Tom ja ta vanaisa viskavad nalja, et pean neile jala järgi lonkima. Lõpuks saame lapseluku lahti ning sõidame kusagil 5 minutit maja juurde. See maja on bungalow, nunnu ja väga inglaslik oma avara köögiga, armsa söögitoa ja elutoaga. Tom seletab mulle et peame hommiku kell 5 ülesse ärkama. Ma mõtlen juba et kuhu me sõidame kui ta sõber helistab ja plaanid tehakse ümber kella 7 peale. Kehitan õlgu ning mõtlen huviga kuhu me sõidame. Hommikul sõidab siis meile ette väike auto, kus peal Tomi lapsepõlve sõber ja korjame peale teise. Nad näevad välja nagu Lily ja Marshal How I Met Your Motherist ning ma itsitan terve tee. Autos päritakse Eesti kohta ning google translate abiga leiutatakse uus mäng. Nad loevad ette midagi eesti keeles ja kui ma aru saan, siis saavad punkti. Nii saan mina omaette pidevalt naerda. Kui mäng igavaks muutus siis hakkasid poisid kõva häälega Enrique Iglesiast laulma. Auto sõit kestis kusagil 2 ja pool tundi ning siis ma sain teada kuhu me läheme - teemaparki Alton towers mis on Inglismaa üks parimaid lõbustusparke. Pargis on 9 erinevat teemat -  Towers Street, mis on kõige esimene ala kuhu külastajad satuvad, sellelt on imeline vaade vana aegsele lossile ja järvele mis on keset parki. Katanga Canyon on Aafrika küla.  Pisike ala nimega Gloomy Wood kus on lahe kummituste maja ning seal saab zombisi tulistada. Forbidden Valley, mis on maailma lõpu teemaline , ning milles on arvatavasti minu üks lemmikuid ameerika mägesi. Adventure Land mis on rohkem mõeldud lastele ja inimestele kes kardavad mägesi, X-sector mis on nö valituse salajane osakond mis tegeleb inimkatsetega. Mutiny Bay mis on piraadi teemaline. Cloud Cuckoo Land mis on mõeldud pisematele ja kus saavad lapsed õppida minilinnas liikluse kohta. CBeebies land mis on inglise populaarse laste tv-show maa ning siis on tulemas Towers and the Garden mida hetkel tehakse. Pargil on ka eraldi veepark ning hotellide ala ja palju muud. Igatahes kusagil kümne ajal jõudsime parki, saime auto ära pargitud ning siis tatsasime ilusa pika maa parki, sest muidugi oli meie auto kõige tagumises parklas ja monorail'i me ka ei viitsinud võtta pika järjekorra tõttu. Niisiis me jalutasime kohale, ning kuna piletid ja asjad olid etteostetud siis käis asi väga kiirelt. Meil oli ka all day dining mis tähendas seda, et saime käepaela ja kaardi mille alusel saime siis kõikides restoranides ja kohtades süüa ja ainult näitame oma käepaela ja siis kaart tõmmatakse läbi. Kuid oli reegel et saad kohast näiteks söögi, siis kõrval roa/eelroa/magustoidu ning joogi. Kõigepealt läksimegi sööma, istusime kohvikusse ning mugisime värskeid saiakesi ning kohvi ja siis läksime X-sectorisse. Ning esimesena läksime The Smiler'ile, mis on maailma esimene ameerika raudtee millel on 14 loop'i ja hoiab sellega maailma rekordit. Järjekorrars seisime tubli 80 minutit ning siis lõpuks sai masina peale. Minu süda muidugi käis nii kiirelt, tundsin kuidas süda pahaks läheb ning tahtsin minema.  Aga pidin ikka oma tugevat eesti kangekaelsust nätiama ja ei andnud alla. Muidugi saime me esirea ning ma juba paanikas. Alguses vuhiseme läbi tunneli, ja siis ülesse ja alla, ja siis tagurpidi ja siis uuesti ülesse ja uhhhh. Kui esimesest ehmatusest läbi sain, siis oli täiesti tore ning nautisin sõitu. Vahepeal pritsitakse mingit vett sulle peale ja tehakse pilti. Smiler avati 2013 ning kõrgeim punkt on 30m kõrgusel ja tipp kiirus on 85km/h.
The Smiler
Järgmine sõit mille ette võtame asub samuti X-sectionis ning sellele järjekord peaaegu puutub, sest sa pead ikka päris julge olema, et sellele minna. Tegemis on Oblivion'iga. Maailma esimene verikaalselt kukkuv roller coaster. Sa istud masina peale, see läheb 60m kõrgusele ja siis sa peaaegu et kukud sellega 90 kraadise nurga pealt... ja sa ei kukku mitte maapinnale vaid see läheb maa alla. Mina muidugi röökisin nagu rattapeal, sest ega keegi ju ei tahtnud minu üllatust ära rikkuda ja oma õnnega satun ma ju pidevalt esireale. Sõit avati aastal 1998 ning maksimum kõrgus on siis 60m. Ja 

The Oblivion ja selle kukkumine. 

Vahepeal oli väike snäkki aeg, vahvlid jäätisega, jalutskäik lossi varemete juurest ning siis oli aeg õuduste metsa minna. Sõit nimega Th13teen. Keegi muidugi mulle jälle midagi ei rääkinud. Seal olime järjekorras umbes pool tundi, vahepeal mingis õudsas koridoris kus asjad sind ehmatavad. Kui me lõpuks siis istuma saime masina peale. Siis ei tundud asi üldse nii jube.... kuni me ühte ruumi seisma jäime. ma mõtlesin et raudselt kujud on hoopis inimesed ja ehmatavad. Kuid see polnud üldse nii,... käis kõva pauk ja masin jõnksatas. Ma muidugi kiljusin ilusasti. Ja siis käis uus pauk ja me kukkusime pimedusse. Ma isegi ei tea kui kaua aga see oli kohutav. Ja siis hakkasime tagurpidi liikuma selles pimededuses. Tom naerab mul kõrval, ma kiljun iga kurvi peal ning siis oleme tagasi väljas. Issand kuidas ma kardsin. Kui lõpuks maha saame sellelt jubeduselt, siis ma lausa lendan sealt minema. Th13teen on maailma esimene vertikaalselt vabalangev rollercoaster. Kõrgeim punkt on 20 m. 



siis me läksime ja istusime sööma, ma võtsin endale maitsvad ribid koos kartulite, salati ja sibularõngastega ning näitasin ainult oma käepaelakest ja juba toit tuligi. Jalutasime läbi pargi ning selle imeilusate aedade ning siis järgmisena läksime maailma lõpu teemaparki..Võtsime ette rollercoasteri nimega Sky, mis oli maailma esimene lendav coaster. ehk sa oled sellepeal nagu superman lendab õhus. Minu jaoks oli see niii lõbus et itsitasin terve tee. Lendad üle katuste ja vahepeal on tunne nagu sõidad kohe millegile otsa. Kõrgeim punkt on 20 meetrit ja ehitatud on see aastal 2002.
 Tagurpidi

Järgime roller coaster on vist minu lemmik. Tegemist on Nemesi'sega ja sobivalt on see ehitatud minu sünniaastal 1994. Nii et me ilmselgelt klappsime. Kiirelt ja igalepoole loopiv rollercoaster mis 2013 aastal on hääletatud maailma parimate rollercoasterite hulka ning omab seal 9 kohta. pole paha. 
13 meetri kõrguselt on kõrgeim kukkumine ning tippkiirus on 81km tunnis. 



Vahepeal tuli veidike jõudu koguda, juua kuuma kakaod sest vihma hakkas sadama ning siis süüa jäätist kui palav hakkas ning muidgi tuli mängida nende tobedate masinatega kus sa kunagi midagi ei võida. Sel ajal kui poisid mängisid, nautsime mina ja Mel sõõrikuid ning kohvi. Siis edasi tuli minna kummitus majja kus saab zombie'si ja kummitusi maha nottida. Antakse sulle kätte väike püstol ja siis tehakse võistlus, kes saab rohkem killitud. Muidugi istusin mina Joshi taga kes on kaks meetrit pikk ja tulistasin rohkem tema pead kui kolle.. Igatahes otsustati et kui zombid ründavad, siis mind jäetakse tuimalt maha minu halbade sihtimis oskuste pärast. Meie Tomiga otsustasime pizzat sööma minna, ja siis oli aeg minna River Rapidi'le. Istud oma kollasele keerlevale "paadikesele" ja sõidad mööda kärestiku ja siis vett pritsib igale poole, Läbi koskede ja tunnelite, Üheskohas saavad jalakäijad tulistada inimesi vee püstolitest ja muidgi otsustas Tom mind kasutada inimkilbina. Tema plaan aga ei läinud läbi sest ma siplesin nii palju et tema sai hoopis koguaeg pihta. 


Kuid siiski saime me kõik üsna läbi märjaks ning vihma hakkas ka uuesti sadama, siis kutid võtsid kiired burgerid ja
otsustasime et oleks aeg koju minna, läbi märjad, park pannakse varsti kinni ning oleks aeg koju minna.

Muidgi jäi päris palju vaatamata ja tegemata aga siiski, sain kõige põnevamad ja hirmsamad roller coasterid ära käia.  Muidugi oleks tahtnud käia ära The Flume'il aga see pritsib sind nii läbimärjaks, et me otsustasime mitte minna.


Kui keegi soovib külastada siis
http://www.altontowers.com/

lisainfo
http://en.wikipedia.org/wiki/Alton_Towers_Resort

The smiler järjekorras

selline vanaegne loss on pargi keskel. 




Dark forest





Josh jooksmas Thirteen'i peale



Tom üritab Minioni võita endale.













1 kommentaar: