laupäev, 21. september 2013

Blurred

Igatahes käisime siis uuesti pangas, kõik asjad olid olemas aga siiiiis tuli välja et meil on vaja mingit kirja kus on meie aadress peal ja mis tõestab et me ikka seal elame. Nagu MIDA!? niiiii et esmaspäeval kooolist läbi ja küsime siis seda kirjakest ja siis saame alles panka. Ohseda rõõmu.. Pangatädi kes meiega tegeles (tegeles eelmine kord ka),  oli nii õnnetu. Tahtis meid niii väga aidata, üritas veel oma bossi ära rääkida et äkki ikka saame. Ah kui nunnu ta oli. Aga eks esmaspäeval uuesti. Oleme endale sõpru veits leidnud ning nüüd pole enam niii võõrainimese tunne peal.. :) Aga see tutvumis lugu oli huvitav - olime seda kampa varem Sirliga näinud ka ja nad olid alati meid vaatanud kuidagi - meie ei julgenud ennast tutvustama ka minna, võõõõrad inimesed ju ja nii palju oli neid ka.

Too päev kui palju nänni saime oli mul niiiiii igav, niisiis ehitasin endale ühe eluka aknalauale - võtsin ühe täispuhutava siidripudeli, panin sellele sarved peale ja helendavad pulgad külge. Mingi ajapärast vaatasin aknast välja, inimesed vaatavad vastu ja muigavad, siis lehitavad. Lehvitasin rõõmsalt vastu - päris palju oli neid kellele see huvi pakkus. Sirli ka vahepeal ühines ning siis tekkis mul endal huvi, et missugune see "Kollike" teistele paistab. Läksin siis õue ning koridoris sain selle kambaga kokku keda Sirliga olime juba varem näinud. Poisid tegid mulle ukse lahti ning tänasin neid kiirelt  ning naeratasin. Üks düüdidest võttis julguse kokku ning küsis mu nime - vastasin oma puises inglise keeles vastu sest tahtsin ju oma Kolli näha. Aga mu inglisekeeles lõi siiis suur aksent välja ja minu nime hääldamine on Inglastele väga raske millegi pärast. Nagu kui raske see ollllla saab ? pole ju niii tundmatu nimi nüüd ka - Sirli nimest muidugi ei tasu rääkida - see on neile lausa õudusunenägu. Ja nooo perekonna nimedest ei saa nad ammugi aru. Suhteliselt naljakas on. Ja no siis pidin ma neile õpetama hakkama seda ja siis see suhtlus algaski.
Sellega et ma toast välja läksin.  Woo! Nüüd tuleb walesi keelest ka hakata aru saama.

aga millegi pärast facebook jamab ja ei luba meil pilte ülesse panna. :( Aga eks ma siis laen siia.




pisikesed oravad


eks need põhjamaalased ongi viikingid. 


Minu kolllll

minu kaart

kaart.

kolll


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar