neljapäev, 26. september 2013

Tunnid

Niiii nüüüd olen ka mõnes tunnis käinud.

Media, Culture and Society oli vägagi huvitav - seal annab tundi kolm õpetajat kellel kõigil niiiii erinevad ideed ja mõtted. aga samas need kõik nii huvitavad ja ahh, maisaa. Nii lahe tund on :)

Prantsuse keel on raske - issand jumal. Miks ma sellllle valisin? :D Õpetaja on ka mingi üliõnnelik tädike kes vahetpidamata muliseb ja teemadega ühest otsast teise kõigub. Ja ma ainuke välismaa õpilane... Ja meid 7 selles klassis...Lahe.

Visual Studies on midagi vägagi huvitavat. Õpetaja on nagu üliõnnelik aktiiivne naisterahvas kellel on nii palju ideid ja asju. Segadusse ajab. Tegime grupipildi (jälle ma ainus välismaalane selles klassis) ning õppisime niipalju . Õppisime kuidas vaadata erinevaid pilte ning kuidas sügavamale vaadata ning võrdlesime erinevaid maale ja tekste. Päris lahe klass. Sellega läheme veel erinevatele väljakäikudele - näiteks Manchesteri arhitektuuri vaatama ja erinevatesse kunsti muuseumitesse ja kohtadesse. AH niii oootan juba :)

Ja nüüüüd kohe kohe hakkab Popular Culture - seda tundi olen ka nii väga oodanud.

1 kommentaar:

  1. Hei hei

    Ma olen üritanud mitmeid kordi postitada siia kommentaare, kuid kahjuks mingil põhjusel ei saa.....
    Eks üritan veel. Ehk täna õnnestub.
    Teie uue blogi kirjafont on äärmiselt raske lugeda... kui võimalik, ehk saad muuta nii, et ikka kerge oleks sinu seiklustele kaasa elada?

    VastaKustuta