reede, 7. juuni 2013

a hellou

Ma siin seda blogi miljon-triljon korda alustanud.

Aga no ma pole kunagi ametlikult viitsinud midagi kirjutada siia väga olulist.
Manüüd üritan siis.


Minu nimi on C. Ja ma olen hetkel selle teksti kirjutamise ajal 19 aastane neiu. Ma olen õpilane ja tulevikus kavatsen Inglismaal edasi õpilane olla. Ja võibolla tulebki sellest või loon hiljem uue blogi ,milles ma tahaksin rääkida oma Inglismaa elust (eeldusel et ma ikka see aasta oma riigi eksamid ära teen ja värki).
Ma lähen õppima Meediat&Kultuuri. Eks ole näha kui kaugele ma jõuan siis. Õnneks ma sinna kaugele maale üksi ei lähe, vaid võtan kaasa ka sõbranna. (kui ta ka läbi saab ikka)

Hetkel õpin ma tegelikult maaturismi, ja lõpetan nüüd kohe kohe. Kusagil kahe nädala pärast... Kui ma eksamid ära teen ikka :D Ja praktikat teen ühes väikeses Eesti linnas, turismiinfos.  Ja ma lavin Troonide Mängu sarja. Lihtsalt et teaksite.

Ma elan koos oma parimate sõpradega majas, ning jagan seal tuba ühe hästi toreda ja ilusa tüdrukuga, keda ma kutsun Ketu-Wa'ks. Meie tuba on üsna sassis koguaeg, ning meil on alati sääsed toas. Meie toa vastas elab poiss keda ma kutsun Kiisumiisuks. Ta on selline veidike hipster tüüp. aga ta on muidu tore, mis sest et ta minevikus mind päris mitu korda endast välja ja närvi ajanud. Majas elab veel Tahma-Tiina, poiss kes laulab hästi ja on lihtsalt tore. Tal pidevalt mäluprobleemid. Unustab ära kui kutsub külalis ja värki. Aga Tahma-Tiima toakaaslane on Taiks. Talle meeldib pidevalt ilma särgita käia ning on mu ühe väga hea sõbranna S'i eks-poiss. Aga meil elavad majas veel Mannu ja Rebane. Nemad on meie õnnelik paarike. Ja nii siis me siin elame. Ärge lootkegi, et ma neist sulelistest ja karvastest siia kirjutama ei hakka. Ma ei imestaks, kui te siit postitustest veel iseendid ülesse leiate.

Aga kuna mul on tavaliselt harjumus oma blogi pikaks ajaks ära unustada. Siis ma see kord üritan ja teen endale 30 päeva ülesanded. iga päev uus teema, ja ma kirjutan oma arvamuse sellest. Pluss ma panen iga kord juurde mingi laulu ka, mis minu arust mind väljendab tol päeval või selle ülesandega. Sobib? Tore. ega ma ei küsinud tõsiselt ka .





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar