pühapäev, 9. juuni 2013

Hansaööd vol 2.

See kord saime siis hommikul väheke magada ka. Jõudsime kohapeale kella 11'ks. Suurt midagi teha seal ei olnudki. Väga vähe inimesi käis. Ajasime juttu "naabritega" ning vaatasime mis laadal toimub. Ma ei saanud seal käiagi nii, et keegi poleks mulle süüa pakunud - "neiu , tule proovi vorsti. Sul hommikusöök söömata." või "Neiu punastes pükstes, teile kuluks üks juustu tükk ära. Saksamaa juustud, tulge maitsma." Sain tastuta kõhu täis :D Mingi austaja sain endale ka. Lahe.
Kui läksin ühele laada tiirule, siis "ründas" mind mingi välismaalane. Ma mõtlesin, et äkki vajab abi ja jäin kuulama. Aga no palus, et äkki saab teha intervjuu. No ma lahke tüdruk mõtlesin et mis see ära ei ole, ja nõustusin. Reporter intervjueeris kedagi teist ning siis tekkis mul küsimus et millest ta rääkida tahab. Ütles et niisama üldiselt. Ootasime siis reporteri ära ja siis tulid küsimused - usu teemalised. Vot see oli šokk. Kas te usute jumalat? Ja mis ma arvan kristlusest? Mis on kristlaste juures positiivne? Mis negatiivne? jne No ma vastasin ikka ausalt, et ei ole usklik ja mul pole nende vastu midagi nii kaua kuni nad minu rahule jätavad ja viskasin seal nalja... ja siis selgus asi - nad olid mingi kristliku sekti reporterid ja uudiste saade. Ja ma olin netis üleval ... miljonite usklike ees... andmas veidrat intervjuud. Suht naljakas :D Mul oli küll lõbus. Lahe lahe lahe.

Ahjah, nägin veel Petsi, tema naist ja last ning Petsi venda. Chillisime niisama linnas ringi.

Ahjah. Just lõpetasin Jack The Giant Slayer'i vaatamise. Ohmaigad. see oli põnev film. Mees peaosas on sama onu kes mängib peaosa Warm Bodies'is. Ning actionit ja nalja saab seal...Nüüd ma tean miks Inglismaal koguaeg vihma sajab..... JA nüüd hirm sinna mineku ees :D:D Aga no loodame, et see ikka oli film...
Aga kui teid huvitab see, siis soovitan seda kindlasti vaadata. Päris lahe oli .

Tänase päeva lugu...



Now you say you love me...
well,
you can cry me a river, cry me a river....
....I cried the river over you. 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar