laupäev, 8. juuni 2013

Day 2

Where would you like to be in 10 years? - ehk kus ma end 10 aasta pärast näen ja ettekujutan ja kus ma olla tahaksin?

Um. Thats a good question.
Ma arvan et 10 aastapärst näen ma end kõvasti vanemana (ha saan Jedwardit mängida).

Kui nüüd tõsiselt rääkida siis 10 aasta pärast olen ma 29 (Kohutav eksole) ja sel ajal tahaks ma olla kusagil Inglismaal või siis kusagil soojal maal ajalehes või uudistesaates tööl kas reporterina või uuriva ajakirjanikuna, või ole hoopis kirjanik või on mul oma tv-show. . Ja tahaksin et mul oleks siis olemas mees (ha  - eelmine postitus just vingusin et ei taha nii pea ühtegi ). Ja tahaks et mul oleks ilus majake koos aia ( ei ma ei taha et see oleks tüüpilne ameerika valge aiaga maja)  ja koera/kassiga ning väike poeg kelle nimeks saab Anthony Louis Phillip. Ja siis et ma ootaks kunagi kaksikutest tütreid, kelle nimedeks saavad Charlotte Cathrine Marie ja Elizabeth Anne Marie :D

Ma tean. Väga ulme nimed. Aga mu lapsed väärivad seda ka. JA mul liiga palju vaba aega olnud et isegi nimed välja mõelda. I should get a life..

Samuti tahaks ma et ma lähema 10 aasta jooksul ka midagi kasulikku ära teeksin (positiivset, ei taha et ma ajalukku jääks mingi kurja teoga. ) Ja ma tahan et 10 aasta pärast mu sõbradd ikka minuga koos oleks ja et mul perega lähedased suhted oleks




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar