esmaspäev, 10. juuni 2013

Day 4

Your views on religion / ehk minu religioosed vaated.

HA. Point on selles et ma polegi mingi religiooniga nüüd seotud.
Ma ei ole kristlane,juut,moslem,budist ega mingi muu huvitav tegelane. Ma olen mina. Ma usun seda, et inimesed peaksid olema positiivsed ning asja alati heast küljest vaatama. Ma usun sellesse, et kunagi ei tohi öelda "ma ei saa, ma ei oska, sellel nagunii ei ole mõtet jne". Ma usun sellesse, et tuleb öelda "Ma saan kui ma proovin, ma oskan kui õpin, kõigel on mõte jne." Ja vot siis asjad õnnestuvadki ning soovid lähevad täide. Ma usun positiivsusesse...

Aga usklike vastu mul otseselt midagi ei ole. Nii kaua kuni nad mulle seda peale ei suru, ega saada mind põrgu selle eest et mul on oma mõttemaailm ja vaated mis nende omaga ei kattu. Üks asi mind siiski häirib - see et usklikud on geide vastu, et see pole loomulik. Kas teatsite, et ligikaudu 450 loomaliigil on avastatud homoseksuaalseid kalduvusi?? . ja ainult ühel liigil on avastatud homofoobia - see on inimene. Nii et kus otsast see siis ei ole loomulik? Nagu wut? Aga peale selle et et nad oma usku võivad peale suruda ja vikerkaare lapsi vihkavad, ei ole mul nende vastu midagi.


JA ma tean, et kõik usklikud ei vihka vikerkaare lapsekesi.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar