neljapäev, 13. juuni 2013

Aga vot see on nii vol 2.

Järgmine pühendusega postitus.

Seekord on tegemist siis minu hetkelise toakaaslasega..

Drum roll please...
Ühikas. 2012
Yeap Ketu-wa. Its you!!

Nii, kui ma Osti tulin siis ma vist Kertut kunagi esimesel kursusel ei näinud. Ja teisel kursusel kui temaga esimene koolipäev kokku sain ja ta minuga ühte tuppa kolis, arvasin et ta on uus õpilane. Suur oli mu üllatus kui sain teada, et ta ka teisel kursusel siin koolis. Terve esimene aasta oli Keru arvanud, et ma mingi hull mõrd ja kuri piff. No suur oli vist tema üllatus kui ma sõbralik olin . Eks meilgi oma häid ja halbu aegu olnud. Aga me oleme alati neist üle saanud.

Teise kursue lõpuks olime päris head sõbrannad ja kolmandal kursusel jätkasime samamoodi.kestavad ööläbi varaste hommiku tundideni. Hihi. JA meie huvitavad teooriad, laulud ja PLAANID! :D IF you know what I mean Kertu!! :D:D  Meie toas üks ilus asi isegi ära raamitud :D hihihi. Me oleme väga väga veidrad ja meie jutud on liiga koomilised et neid avalikult jagada. Te arvaksite et meid tuleks J'mejalga kinni panna. Tegelt ma arvan seda ise ka.

Rootsi 2013.

Halloweeniks valmistumine. 2011
Minu ja Ketu-wa lugu :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar