reede, 7. juuni 2013

Day 1

Your current relationship, if single discuss single life / sinu hetke suhe, kui oled vallaline kirlejda oma vallalise elu.

This is awkward. Ma olen vallaline... juba viimased 19 aastat :D Ei tegelt eks mul on ka olnud oma silmarõõme ja härrasi, kes pakuvad huvi. Aga kunagi ei tule justkui midagi välja. Peale selle meeldib mulle istuda üsna tihti friendzoneis, ja ma ka ise saadan sinna sõbrakeste-saarele inimesi. Ma suht tihti vaatan inimesi kes on suhetes, ning on hetki kus ma tunnen üksildust ja tahaks ka kedagi oma kõrvale. Aga no, ma elan need hetked üle ja mõtlen et ma veel nii noor ja mul elu veel ees. Küll ma ka jõuan selle suhte värgiga kunagi tegeleda. Aga minu vallalise elu möödub nii nagu igal teisel. Saan tuttavaks uute inimestega, vahepeal leian kellegi kellest olen huvitatud kuid siis mingil põhjusel ei sobi ning siis otsitakse uus.Mõnikord eksin ka klubisse ära, aga no sealt küll ei tasu endale kvaliteet kaasat minu arust otsida. Ja peale selle, mul ei ole mõtet üldse siit väikesest konnatiigist küll kedagi vaadata. Ma ju plaanin ära minna välismaale õppima. Ei ole väga vaja tekitada südamevalu nii endale kui ka kellegile teisele. Aga noh  - eks mul hetkel ka mõningad silmarõõmud olemas aga nad saavad ka aru vist et kuigi nad mulle meeldida võivad, ei plaani ma nendega mitte midagi ja saadan nad ilusasti friendzone ära. There is no point hurting them.

Samut arvan, et mul mingi commitment issue. Ma ei suuda hetkel küll mõelda et ma nüüd peaks kellegiga koos olema ja temaga terve igaviku veetma. Ja samas ei taha ma endale mingit igasugust lambikat ka kõrvale, nii et parem on olla üksi hetkel ja ise aru saada mis mu elus toimumas on.. Eks ma ootan oma printsi valgel hobusel veel kaua. :D Sest ega kõik printsid mulle ka ju ei sobi - no kui nad just prints Harryd pole.. :D






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar