kolmapäev, 12. juuni 2013

Day 6

30 fakti minu kohta..

1. Ma olen blond.
2. Mul on sinised silmad, millel on pisikesed "kuldsed" täpid sees. Veider. :D
3. Mu lemmikvärv on punane.
4. Ma armastan šokolaadi.
5. Hetkel olen vallaline.
6. Ma joon väga palju teed.
7. 20 august lähen Robbie Williamsi  ja Olly Mursi kontserdile.
8. Mul on kaisukaru nimega Riki
9. Mul on käekotis rohkem kui 30 asja.
10. Ma olen kõik Harry Potter, Videviku ja Sõrmuste Isanda raamatud läbi lugenud.
11. Ma olen Troonide Mängu f'änn ja olen esimesed kaks raamatut mingi 5-6 aastat tagasi läbi lugenud.
12. Ma ei söö kala, oliive ja pasteeti.. Ja paljusi muid asju.
13. Mu sõbranna on kirjutanud mulle pulmakõne (kodutöö jaoks) ning tema kõnes ma abiellusin Prints Harryga.
14. Tähtkujult olen ma kaksik.
15. Ma kolin Inglismaale.
16. Ma elasin 3 kuud Saksamaal.
17. Mu telefoni helin on olnud "Carmen" - Terminaatorilt.
18. Mulle ei meeldi ujuda tiikides, jõgedes ega järvedes.
19. Mul on Müncheni Starbucksist ostetud termostops.
20. Pikkuselt olen ma kusagil 170cm kuni  176cm?
21. Mul on facebook, twitter ja tumblr.
22. Me Kertuga koos kogume Coca-Cola nimepudeleid.
23. Käin igavusest chatroulettis vahepeal.
24. Mul on nii prillid kui ka läätsed.
25. Ma olen naiivne.
26. Ma tahan saada kirjanikuks, või omada oma tv-showd.
27. Ma jutustan väga palju ja ma suudan täiega suvalist teksti peale sokkida.
28. Ma ei suitseta.
29. Ma vaatan iga aasta Eurovisiooni.
30. Kui ma solvun kellegi peale või pettun kellegis, siis niimoodi et tal peaaegu puudub võimalus võita tagasi minu sõprus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar